انیمه tokyo ghoul.re

دوبله پارسی

فصل سوم

توکیوغول بازگشت

توکیو غول (به ژاپنی: 東京喰種-トーキョーグール- Tōkyō Gūru) یک مجموعه مانگا خیال‌پردازی تیره‌وتار ژاپنی که توسط سوئی ایشیدا نوشته و مصورسازی شده است و بوسیلهٔ انتشارات شوئیشا از ۸ سپتامبر ۲۰۱۱ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۴ در مجلهٔ ویکلی یانگ جامپ منتشر می‌شد. دنباله‌ای با عنوان توکیو غول: ر از اکتبر ۲۰۱۴ در همان مجله شروع به انتشار شده است.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۱۲ قسمتی نیز توسط استودیوی پیرو از روی نسخه مانگا آن ساخته شده، که برای اولین بار در شبکه توکیو ام‌ایکس از ۳ ژوئیه ۲۰۱۴ شروع شده و تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۴ ادامه داشت.فصل دوم این سری نیز با عنوانتوکیو غول √A که مستقیماً دنبالهٔ فصل نخست است، از ۸ ژانویه تا ۲۶ مارس ۲۰۱۵ در شبکه توکیو ام‌ایکس پخش شد. خبر ساخت فیلمی سینمایی به همین نام نیز بر اساس نسخه مانگا و به کارگردانی کنتارو هاگیوارا در ژوئن ۲۰۱۶ اعلام شد و در ژوئیه ۲۰۱۷ در ژاپن اکران شد.

داستان :

داستان دربارهٔ پسری ۱۸ ساله به نام کن کانکی است که با دختری به نام ریزه که هر دو همسن هستند و در خواندن کتاب با یکدیگر تفاهم دارند، در کافه‌ای که معمولاً به آنجا می‌رود آشنا می‌شود. کانکی غافل از اینکه ریزه یک غول (موجودات مرموزی شبیه به انسان که در پی شکار و خوردن گوشت انسان‌ها هستند) است مورد حمله او قرار می‌گیرد، اما در پی ناباوری کانکی جان سالم بدر می‌برد و به شدت مجروح می‌شود. پس از انتقال کانکی به بیمارستان، از آن غول بر روی او پیوند اعضا انجام می‌گیرد و کاکوهوی او (کیسه تولید کننده سلول های RC) به بدن کانکی کن توسط پزشکی بع نام کانو انتقال میابد. پس از به هوش آمدن، کانکی در می‌یابد که خود او نیز تبدیل به یک نیمه‌انسان/نیمه غول شده و در دنیایی که دیگر انسان‌ها در بالاترین زنجیره غذایی قرار ندارند گرفتار می‌شود.حال او درگیر جنگی میان دو نژاد غول ها و انسان ها می شود،جایی که او در هیچ کدام از دو دنیا پذیرفته نشده و در عین حال متعلق به هردو دنیای غول ها و انسان هاست.

حال کانکی پس از به استخدام در آمدن در کافی شاپ مذکور با نام آنتیک، سعی در آن دارد که جایی در میان دنیای غول ها پیدا کرده و بتواند صلحی میان غول ها و انسان ها و درک متقابلی پدید اورد، در میان راه فشار ها، شکست ها و شکنجه ها اورا به هدف و راهی دیگر میکشاند. لازم به ذکر است که فصل دوم این انیمه داستانی متفاوت از مانگا جلد هشتم به بعد را روایت کرده و در واقع فیلر میباشد.

دوبله شده توسط انجمن انیمه دابرز

🎤مدیر دوبلاژ: یاسمن اکبری
🌺🎤صدا پیشگان:
حامد میرزایی
سپهر ابوفاضلی
زهرا بهزادی
امیر محمد زاده
حسین بهرامی
کوثر لاری
آنا آریان
مونا مهارتی
یاسمن اکبری

فاطمه قاسمی

کوثرلاری

و...

لینک دانلود قسمت اول
لینک دانلود قسمت دوم
لینک دانلود
قسمت سوم
لینک دانلود قسمت چهارم
لینک دانلود قسمت پنجم
لینک دانلود قسمت ششم
لینک دانلود قسمت هفتم
لینک دانلود قسمت هشتم
لینک دانلود قسمت نهم
لینک دانلود قسمت دهم
لینک دانلود قسمت یازدهم
لینک دانلود قسمت دوازدهم